Waiting for a big things

12:03 PM

Zakładając bloga jedną z moich obaw było to, że skończą mi się pomysły. Nie wiem jak będzie później, ale jak na razie w mojej głowie aż roi się od rzeczy związanych z blogowaniem, które chciałabym zrealizować. Milion pomysłów ale czegoś brak. Czego? Czasu. Chciałabym żeby istniał bon na dodatkowe,wolne trzy godziny w ciągu dnia. Na szczęście koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami. Wszystkie oceny jakie mogłam(i chciałam)poprawiłam. Jestem średnio zadowolona no cóż... Czerwiec,wycieczki szkolne, ostatnie dni szkoły-to coś co uwielbiam zwłaszcza teraz, gdy mam bloga. Chce poświęcić mu więcej czasu aby przybyło tu trochę czytelników. Niedługo zaczną się tutaj wielkie rzeczy więc czekajcie!:) 






Miłego wieczoru.

You Might Also Like

13 komentarzy

  1. Świetne spodnie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przy zakładaniu bloga również się bałam,dlatego urozmaiciłam blog i powstał kanał na youtubie aby mieszać i robić raz film a raz post,bo nie wszystko jest łatwo dodać na bloga czy opisać i łatwiej jest mówić. ;)


    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej je gdzieś zapisz, zeby ci nie wyleciały z głowy te pomysły :)
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Powodzenia w zdobywaniu czytelników :)
    bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna jesteś ;)
    Powodzenia w blogowaniu ;3
    Co powiesz na obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na zmiany! Ja też ostatnio nie miałam czasu na blogowanie. Śliczna jesteś i fajna stylizacja :)

    Poklikasz mi?-tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Często tak jest z czasem, ale kiedy człowiek jest już wprawiony to zawsze go znajdzie! :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę flarę na ostatnim zdjeciu, super! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez potrzebowałabym dodatkowych 3 godzin :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/tag-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zamierzam przez wakacje zająć się trochę bardziej blogiem :)

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń