Liebster Blog Award

2:07 AM

Ostatnio dostałam miłą niespodziankę. Patrycja z bloga http://paulinaay.blogspot.com/ nominowała mnie do Liebster Blog Award za co bardzo jej dziękuje. 
Czym jest LBA?
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

Odpowiedzi:
1.Jakie masz hobby?
Moim hobby jest fotografia. Jestem amatorem ale robienie zdjęć sprawia mi przyjemność. 

2.Co daje Ci szczęście?
Jedna z rzeczy, która mnie uszczęśliwia to spędzanie czasu z przyjaciółmi. 

3.Jakie masz plany na wakacje?
Wakacje 2015 chce wykorzystać w 100% a o dokładnych planach opowiem wam już niedługo w poświęconym temu poście.

4.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Od razu nasunęła mi się dość sarkastyczna odpowiedź: bez tlenu. A tak całkiem poważnie to na pewno trudno żyło by mi się bez rodziny jeśli do tej pory mam ją bardzo liczną. 

5.Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Po prostu moje imię i nazwisko.

6.O czym piszesz na swoim blogu?
Piszę to, na co tylko przyjdzie mi ochota.

7. Ulubiona piosenka?
Aktualnie moją ulubioną piosenką jest: 

8.Ulubiony artysta?
Shawn Mendes ma niesamowity głos.

9.Od kiedy prowadzisz swojego bloga?
Bloga prowadzę bardzo krótko bo od 24 dni.

10. Czy masz swoje ulubione blogi?
Tak, są blogi, które odwiedzam prawie codziennie z nadzieja, że pojawił się nowy wpis. 


Nominuję blogi:
1.Co skłoniło cię do założenia bloga?
2.Ulubiony blog?
3.Co sprawia, że się uśmiechasz?
4.Czym się interesujesz? 
5.Co masz teraz na sobie?
6.Potrafisz gotować?
7.Kim chcesz zostać w przyszłości?
8.Co blogowanie wniosło do twojego życia?
9.Miałaś/eś już swój "kryzys blogowy"?
10.Czy to twój pierwszy blog?


Jeśli na waszym blogu pojawi się wpis o LBA to koniecznie wyślijcie mi link w komentarzu. :) 





You Might Also Like

7 komentarzy

  1. Świetne pytania:)
    obserwujemy?:)
    Zapraszam na konkurs do wygrania 120$ od Shein:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/06/konkurs-wygraj-120-od-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :)
    Post już wkrótce :)
    radolsky blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. http://estry-marty.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html
    Dziekuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :) Post pojawi się jutro!

    http://www.gretarosemary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i ciekawy post, super piszesz <3

    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej.
    Obserwuje i zapraszam do siebie

    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne odpowiedzi :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń