Obiektyw 3w1

2:27 AM

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić genialny gadżet do smartfonów. Są to obiektywy, które jakiś czas temu były do nabycia w biedronce. Kosztowały one nieco ponad 20zł a jako, że ja- fotograf amator na chwile obecną nie posiadam profesjonalnego sprzętu bez dłuższego zastanawiania się kupiłam je. 

Obiektyw Fotograficzny 3-IN-1 Camera Lens'
Obiektyw 3 w 1 zawierający funkcję: Fish-Eye, Wide Angle i Macro
Idealnie pasuje do aparatów w telefonach, tabletach, kieszonkowych kamerach cyfrowych, kamerach internetowych, oraz wszystkich soczewek o średnicy mniejsze niż cm. Z uniwersalnym klipsem do mocowania.
Tak jak już zostało wspomniane wcześniej w zestawie mamy 3 obiektywy:
1. Fish- Eye: uzyskuje tzw. efekt rybiego oka, czyli bardzo szeroki kąt rejestrowania obrazu.
2. Wide Angle: obiektyw szerokokątny pozwala na fotografowanie dużych przedmiotów z małych odległości. 
3. Macro: pozwala na fotografowanie obiektów z bliskiej odległości.


Makro to zdecydowanie mój ulubiony! Jest po prostu świetny. Ogromnie zaskoczył mnie swoją jakością. Oczywiście nie oczekujmy jakiś cudów bo nie jest to profesjonalny sprzęt a chińska podróbka z biedronki. Z fish-eye także jestem zadowolona a temat obiektywu wide nie mogę się wypowiedzieć bo jeszcze ani razu go nie używałam.
Kilka zdjęć mojego autorstwa wykonane następującymi obiektywami: 
Makro:





Fish eye:




You Might Also Like

7 komentarzy

  1. Świetne te obiektywy :)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia wyglądają cudownie *,*
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam te obiektywy, są super!
    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakim telefonem robione zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiektywy są świetne!
    Super zdjęcia! :)
    Pozdrawiam! Zapraszam do siebie! :) --> violaandkasia.blogspot.com <--

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam obiektyw ;/
    Cudowne zdjęcia !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń