What about my hair?

4:36 AM

Od razu chciałam przeprosić za nadmierne powtarzanie słowa 'włosy' ale tak jakoś wyszło haha. 
Chcąc przedstawić wam post o moich włosach na początku opowiem "krótką" historyjkę. 

Dawno, dawno temu żyła sobie mała dziewczynka. Miała najpiękniejsze włosy na świecie, które sięgały jej aż za tyłek. Jej mama miała trochę dużo roboty bo w codziennym życiu dziecka tak długie włosy zawsze musiały być jakoś spięte aby nie przeszkadzały w zabawie. Warkoczyki, kiteczki i wszystkie inne możliwe fryzury dzielna mama Basia robiła swojej córeczce codziennie. Nie mówiąc już o tym jak ciężkie i uciążliwe było mycie i rozczesywanie. Stereotyp mówi o tym, że każda dziewczynka do komunii powinna mieć długie włosy. Tak też mała Niki zapuszczała je cały czas a z każdym obcinaniem płakała i chowała je do koperty(haha). Po komunii nastała moda na krótkie fryzury tzw. bombka. Wszystkie koleżanki tak się obcięły. Nicola podążając za "modą" i zmęczona wiecznym zapuszczaniem także to zrobiła. Przez długi czas włosy były do ramion. Często bawiła się szamponetkami. Czerwony, rudy, blond grzywka, blond ombre...trochę eksperymentowała. Będąc w pierwszej klasie gimnazjum jej włosy były strasznie zniszczone. Uzależniona od prostownicy katowała je każdego dnia. Wakacje 2014 były rokiem przełomowym. Nicola doznała magicznego oświecenia. Zrozumiała, że czas zadbać o to co tak bardzo kocha. Włosy przybrały jednolity, naturalny kolor. Koniec z "żelazkiem" i suszarką. Czas na maseczki, odżywki i inne rzeczy aby wreszcie odbudować to, co zniszczyła. Z czasem jej włosy zaczęły nabierać gęstości i długości a końcówki przestały być rozdwojone.


Aktualnie moje włosy po wzięciu ich do tyłu sięgają trochę za żebra. Nie są jakieś super zdrowe, ale na pewno lepsze niż były kiedyś. Myje je co drugi dzień, czasami codziennie zależy czy mi się chce(tak, tak jestem leniem haha). Do mycia używam najzwyklejszego szamponu arganowego z firmy Kallos. Jest on do włosów farbowanych. Dzięki delikatnym składnikom może być używany codziennie i nie wpłynie to negatywnie na nasze włosy. Do pielęgnacji włosów przed zastosowaniem szamponu używam olejku kokosowego na końcówki i trzymam go przez 10-15 min. Po umyciu wcieram we włosy odżywkę do spłukiwania z firmy L'OREAL Paris, która była dołączona do farby. Pięknie pachnie i włosy są po niej takie mięciutkie. Używam także odżywki ekspresowej z Schwarzkopf'a do bardzo zniszczonych, suchych włosów. Ułatwia ona rozczesywanie i nadaje blask. Odżywki stosuje na przemian w zależności jaką ilość czasu mogę przeznaczyć na pielęgnację moich włosów. Kolejną czynność, którą wykonuje aby dbać o mój 'skarb' jest suszenie zimnym powietrzem. Jest to bardziej czasochłonne jednakże uwierzcie mi zauważycie różnice w strukturze swoich włosów. Prostownicy używam, jednak bardzo rzadko. Szczotka Tangle Teezer jest moim ulubionym przedmiotem. Idealnie rozczesuje włosy i przede wszystkim nie wyrywa ich. Teraz staram się nie niszczyć swoich włosów ponieważ dążę do tego, aby sięgały one do pasa. Byłoby idealnie. 








A wy jak dbacie o swoje włosy?
Miłej niedzieli:) 

You Might Also Like

20 komentarzy

  1. Masz piękne włosy, kiedyś i ja miałam takiej długości, a może nawet dłuższe ale musiałam ściąć. Spróbuje któryś z produktów których ty używasz.Post ogólnie mówiąc ciekawy :)
    http://kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dużo eksperymentowałam z włosami, miały już naprawdę różne kolory. Aktualnie daję im trochę odsapnąć i nie robię z nimi nic oprócz oczywiście mycia i jakiś lekkich odżywek ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowne włosy *o*
    Ja aktualnie szukam jeszcze produktów które będą pomagały moim włosom,a nie będą ich jeszcze bardziej niszczyć :)
    Jak na razie używam odżywki z Ziaji i jestem bardzo zadowolona :)
    Co powiesz na obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prześliczne wlosy ! *.*
    ja obecnie szukam jakieś dobrej odżywki :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Długie! Zazdroszczę :) Ja właśnie jestem w trakcie zapuszczania. A co do dbania - delikatne szampony, odżywka alterra z granatem, maska biovax kozie mleko, czasem olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow. jeśli wcześniej miałaś takie zniszczone włosy, to zazdroszczę, bo teraz masz na prawdę piękne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz włosy! <3 Ja mam krótkie i jakoś nigdy nie udało mi się zapuścić do takiej długości jaką bym chciała ;/
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz naprawdę bardzo ładne włosy:) Moje włosy niestety są bardzo słabe i gdy zrobią się troszkę dłuższe za ramiona zaczynają się rozdwajać i łamać, więc muszę ścinać:/
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. używam bardzo podobnych kosmetyków na ten moment! piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeju jakie Ty masz piękne wlosy! :)
    Zazdroszczę ;*
    Może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tangle teezer zdecydowanie najlepszy! Ja używam tylko szamponu i odżywki, nie dbam o nie tak jak ty. Pozazdrościć *.*
    obs=obs? Ja już ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Po komunii również scięłam włosy do uszu, od piątej klasy zapuszczam je i obecnie w 3 klasie gimnazjum mam już prawie do tyłka :D
    Jeżeli chodzi o pielęgnację to używam tylko szamponu do długich włosów z odżywką z Head&Shoulders. Gdy miałam pół głowy w warkoczykach to po rozplataniu spsikałam je odżywką arganową, potem użyłam maseczki arganowej i szamponu z odżywką. Na drugi dzień wyglądały jak nigdy!
    Do czesania używam Tangle Teezer- najlepszy na świecie!

    http://czarny-jelen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne włosy! :) Fajnie, że zaczęłas o nie tak dbac :D Podobala mi sie ta Twoja opowiastka. Ja od zawsze. - i chyba na zawsze - mam długie wlosy :) Nigdy nie farbowalam, a myje co drugi dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz długie i zadbane włosy, zazdroszcze mi zazwyczaj nie chce się nakladac tyle tego na włosy.. no ale coś za coś :)
    victoriaoss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne włosy, muszę wykorzystać któryś z tych kosmetyków!

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałaś nominacje do Liebster Blog Award gratulacje :) wiecej na moich blogu w ostatnim poście http://paulinaay.blogspot.com/ Czekam na odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, masz pięknie i długie włosy, widać, że o nie dbasz. :) Ja żadnych z tych kosmetyków nie używam, ale mam podobną mgiełkę, czy jak to tam się nazywa z Loreal. Jest świetna!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. obs/obs? Odpowiedz u mnie na blogu :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że błyszczą na kilometr. Hehe :).
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku piękne masz te włoski, zazdroszczę!! :)

    OdpowiedzUsuń