Big return?

7:11 AM

Nowy rok, nowe plany, nowe cele, nowe postanowienia...
Zdecydowałam, że dam sobie jeszcze jedną szansę jeśli chodzi o blogowanie. W wakacje naglę zniknęłam. Nie planowałam tego, właściwie nie wiem dlaczego to się stało. No ale cóż było-minęło. Nie będę drążyć tematu bo nie mam takiej potrzeby. 
2016 przywitałam bardzo pozytywnie. Tegoroczny sylwester, był zdecydowanie najlepszym w moim życiu. Jakie postanowienia na nowy rok? Zdecydowanie dawać z siebie wszystko, spełniać się i rozwijać w każdej możliwej dziedzinie.
Niektórzy są przeciwni myśleniu: Nowy rok, nowa ja.
Jeśli chcemy coś w sobie zmienić a nowy rok ma nam w tym pomóc to ja, jestem zdecydowanie na tak!  Każdy moment jest dobry, żeby zacząć działać. 
Mam milion planów. 
Czuję, że 2k16 będzie moim rokiem! 
I wam życzę podobnego myślenia:) 

2016
bądź gotów,
idę po ciebie.












You Might Also Like

12 komentarzy

  1. ładne masz włosy :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :) Sama chciałabym posiadać takie długie włosy *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post! Bardzo chciałabym robić tak cudowne zdjęcia! Estetyczny wygląd cieszy oko i schludne posty bardzo przyciągają! Z pewnością będę zaglądać częściej. Zapraszam do mnie : http://roztanczonablogerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem zdania, że każdy kolejny rok naprawdę może być mocną motywacją :)
    Oby Twoje wszystkie postanowienia się spełniły :)

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz śliczne włosy *.*

    bajeerancko.blogspot.com Zaobsewuj! ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia ! Tak ja też myślę że 2k16 to mój rok ! Przynajmniej mi się tak wydaje i może tak bedzie !?

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy, są na prawdę piękne... :)

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes przesliczna, tez mysle, ze 2016 bedzie super!

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne włosy! *.*

    Zapraszam - amelkaswietlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz doskonałe nastawienie! Życzę powodzenia i wielu sukcesów. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/01/moja-codzienna-rutyna.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że dałaś sobie jeszcze jedną szansę! Zawsze warto :) Takie nastawienie daleko cię poniesie, zobaczysz :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń