COOK WITH NICKI: ciasto jabłkowe

6:31 AM

Dawno nie było posta. Nie było to spowodowane moim lenistwem po prostu coś stało się z bloggerem i nie mogłam go dodać. Nareszcie zostało to naprawione i przychodzę do was z nową rzeczą a mianowicie nową serią postów "Cook with Nicki". Mam nadzieję, że wam się spodoba. Także zapraszam.

CIASTO JABŁKOWE
Potrzebne składniki: 
  • -margaryna (200 g)
  • -jajka (4 sztuki)
  • -cukier (1 szklanka)
  • -mąka pszenna (1 szklanka)
  • -cukier wanilinowy (1 opakowanie)
  • -proszek do pieczenia  (2 łyżeczki)
  • -jabłka (4 sztuki)
  • -cukier puder do posypania ciasta (2 łyżki czubate)
Sposób przygotowania:
1.Margarynę ucieramy z jajkami i dwoma cukrami. Tak by powstała jednolita masa.
2.Dodajemy mąkę i proszek do pieczenia.
  1. 3.Do wysmarowanej margaryną i posypanej mąką formy do tarty wylewamy ciasto.
  2. 4.Jabłka kroimy na cienkie plastry. 
  3. 5.Układamy na cieście nakładając jeden na drugi.Układamy tak by cała powierzchnia była przykryta jabłkami. 
  4. *Pieczemy w nagrzanym do 180 stopni C przez 40 minut. Po upieczeniu posypujemy cukrem pudrem.*
  5.  


You Might Also Like

4 komentarzy

  1. nigdy sama nie piekłam ciasta, ale twój przepis wypróbuję :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wygląda! Zapisałam sobie przepis :D Obserwuję i liczę na rewanż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zgłodniałam:)
    Wygląda naprawdę apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pysznie wygląda :D

    https://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń