Time to start

8:34 AM

Hej!
Na początek chciałam napisać wam coś o sobie abyście mogli mnie trochę poznać. Mam na imię Nicola, mam 15 lat i mieszkam w Ostrowie Wielkopolskim. Gram na gitarze, amatorsko bawię się fotografią i jestem harcerką. Mój telefon jest ze mną 24h na dobę. Oczywiście jeśli muszę to potrafię żyć bez niego, ale jeśli nie jest to konieczne wolałabym tego nie robić haha. Pomyśl na bloga był w mojej głowie już od ponad roku jednak nigdy jakoś nie mogłam znaleźć na to czasu ani siły. Blog będzie o moich przemyśleniach na jakieś tematy. Postów lifestylowych, przepisów oraz d.i.y. także nie zabraknie. Będę starała się dodawać coś tutaj jak najczęściej, ale nie wiem na ile szkoła i inne obowiązki mi na to pozwolą. Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogsferą więc proszę przymknijcie trochę oko na błędy, które będę popełniać. Mimo braku doświadczenia mam nadzieję, że zainteresuje was moim pisaniem i zechcecie zostać tutaj na dłużej:)
Korzystając z okazji, zapraszam was na mojego instagrama.






Miłego weekendu.

You Might Also Like

9 komentarzy

  1. Ładnie tez bym sie tak mogla ubrac w sumie:)
    irisellax.blogspot.com
    zapraszam do mnie tez dopiero zaczęlam, mam nadzieję, ze sie spodoba
    jak wejdę na inne konto google od bloga, to zostawię u Ciebie obs i mam nadzieje, ze jak Ci sie u mnie spodoba to odwzajemnisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powedzenia ;)
    Super włosy
    Zapraszam do mnie :D http://heureux-girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) I na pewno odwiedzę twojego bloga:)

      Usuń
  3. Jeju , zazdroszczę tych włosów ! Piękne ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post i świetna historyjka!


    http://wercia-alcia.blogspot.com/2015/06/wakacje-wercia.html

    OdpowiedzUsuń